Stratēģiskā komunikācija ir salīdzinoši jauna disciplīna, kas radusies uz robežas starp (a) mārketinga, mārketinga komunikācijas un radošā darba stratēģisko plānošanu biznesā un uzņēmējdarbībā; (b) komunikācijas vadību valsts pārvaldē un saistītajās disciplīnās (jo īpaši – militārajā un ārlietu nozarēs); (c) politisko komunikāciju un (d) plašu stratēģijas, stratēģiskās vadības un sociālo zinātņu disciplīnu loku. pilns apraksts
Satura pārpilnības un pieaugošas mediju kanālu fragmentācijas laikmetā nozīmīgu mārketinga rezultātu sasniegšana ar īstermiņa pieejām – atsevišķām kampaņām, spontānām idejām, "jauniem medijiem" vai ar radošiem trikiem vien – kļūst neiespējama.
Astoņās intensīvās nodarbībās padziļināti apskatīsim komunikācijas stratēģiskās plānošanas procesu un galvenos aspektus. pilns apraksts
Ar ko sākt savas mājas lapas veidošanu? Ar krāsām, logo vai saturu? Mēs piedāvājam tikt skaidrībā par mājas lapas lietotājiem un izveidot atbilstošu mājas lapas dizainu - gan saturiski, gan vizuāli un funkcionāli. Un nianses, nisanses... Vai rakstība digitālā vidē ir kas īpašs? Saka, ka esot, - ka cilvēki lasa par 20% lēnāk kā drukātu tekstu, ka visbiežāk ir koncentrējušies uz noteiktu uzdevumu paveikšanu (nevis grimšanu informācijā un sajūtās). Tas neļauj pārcelt webā drukāto informāciju bez izmaiņām, vai rakstīt, neņemot vērā šīs īpatnības.
Labi strukturēts saturs un viegli lasāms teksts padara mājas lapu izmantojamu, tādēļ satura veidotāju prasmes ir kritiski svarīgas. Kā rakstīt skaidri, vienkārši un efektīvi? Kā panākt, lai publicētais ir viegli uztverams ikvienam? Ko mēs gribam pateikt un kam?... Jautājumu ir daudz, atbildes meklēsim kopīgi.
pilns apraksts
Pateicoties tehnoloģiju, biznesa modeļu un vērtības izpratnes izmaiņām aizvien retāk iegādājamies lietas, preces, bet izmantojam pakalpojumus daudz plašākā nozīmē, tādi termini kā “dizaina domāšana” (design thinking) vai pakalpojumu dizains (service design) izskan aizvien biežāk.
pilns apraksts