Stratēģiskā komunikācija ir salīdzinoši jauna disciplīna, kas radusies uz robežas starp (a) mārketinga, mārketinga komunikācijas un radošā darba stratēģisko plānošanu biznesā un uzņēmējdarbībā; (b) komunikācijas vadību valsts pārvaldē un saistītajās disciplīnās (jo īpaši – militārajā un ārlietu nozarēs); (c) politisko komunikāciju un (d) plašu stratēģijas, stratēģiskās vadības un sociālo zinātņu disciplīnu loku.
Tā fokusējas uz komunikācijas un citu radošo intervenču saskaņotu, mērķtiecīgu un tālredzīgu pielietojumu valstu, valsts institūciju, nevalstisku organizāciju, politisko organizāciju, interešu grupu, nozaru un biznesa uzņēmumu stratēģisko (ilgtermiņa) mērķu sasniegšanai un nozīmīgu sociālo izmaiņu veicināšanai.
4-6 intensīvu nodarbību kursā lūkosim:
Līdzās tam pētīsim rūpīgi atlasītus pasaules labākās prakses piemērus un diskutēsim par tiem un par kursa materiālu, mācoties arī viens no otra. Studēsim, nevis mācīsimies.
Informācija par kursu
Pasniedzējs
Cena